top of page

מעליות



תארו לעצמכם, שאתם בדרך לפגישה, או שאנשים מגיעים אליכם למשרד/הביתה, והמעלית אינה פועלת בשל תקלה. אתם ו/או אורחיכם תיאלצו לעלות ולרדת במדרגות, לעיתים מספר רב של קומות, ותיגרם לכם אי נעימות.


רובנו מתייחסים למעלית כדבר מובן מאליו ולא נותנים את דעתנו לחשיבות תקינותה, אולם, המעלית היא מתקן חיוני והכרחי בכל בניין, וחשוב למנוע היווצרות תקלות בפעילותה. חשוב לדעת, שבעלי נכסים בישראל מחויבים לדאוג לתקינות המעליות ולתחזוקתן השוטפת, כדי להבטיח את הבטיחות של המשתמשים בהן.


תחזוקה

השקעה בתחזוקת המעלית תמנע תקלות והוצאות מיותרות בעתיד.

באמצעות בדיקות שגרתיות בתדירות קבועה ניתן לצפות ולגלות תקלות וכן חריגות מכללי תקן הבטיחות. גילוי תקלות בזמן ימנע הוצאות עתידיות וישמר את רמת הבטיחות לאורך זמן.

הימנעות מבדיקות תקופתיות ומטיפול קבוע בתחזוקת המעלית עלולה לגרום לשחיקה מהירה יותר ולנזקים חמורים במעלית. השקעה בבדיקות תקופתיות ובתחזוקה השוטפת של המעלית תאריך את אורך חייה ותתן לכם שקט וביטחון לגבי פעילותה התקינה.


מה כוללת אחזקת מעליות?

אחזקת מעליות כוללת בדיקת כשירות של כל חלקי המעלית, שימון מערכות מכאניות וצירים, חיזוק ברגים במנגנונים, בדיקת חיבורי חשמל, כוונון סגירת הדלתות, כוונון עצירת המעלית ועוד.


במי לבחור

קיימות בשוק חברות רבות המציעות שירותי תחזוקת מעליות. על מנת לבחור נכון, הכנו לכם רשימת דברים שכדאי לבדוק:

  • מהי זמינות השירותים, אותם חברת האחזקה מתחייבת לספק לכם? תוך כמה זמן מתחייבת החברה להגיע במקרה של תקלה/ מקרה חירום?

  • האם חלקי החילוף, אותם מציעה חברת האחזקה, אמינים, והאם ניתנת עליהם אחריות?

  • האם חברת התחזוקה מספקת שירות לכל סוגי המעליות?

  • כאשר יש צורך בתיקון תקלה, מהי מהירות השירות?

  • מהי רמת האמינות של החברה לאחזקת מעליות? כדאי לקבל המלצות על החברה לפני סגירת החוזה.


אנו מציעים לכם שירות איכותי, אמין ומהיר, שימנע מכם הוצאות גבוהות מיותרות וייתן לכם את הביטחון, שהמעליות שלכם מטופלות כראוי, עומדות בתקן הבטיחות ויאריכו ימים.

לפרטים נוספים צרו עימנו קשר עוד היום.

40 צפיות0 תגובות
bottom of page