top of page

אסטרטגיית שיווק



רכשתם לאחרונה נכס? זר ברכות! בוודאי יש לכם חלומות רבים לגביו, ואתם רוצים לדעת, כיצד תוכלו לקדם אותו ולהביא אותו לתודעת הציבור.

בכתבה זו תקבלו מידע חשוב לתחילת דרככם בתחום שיווק הנכסים.

בתחילת הדרך חשוב לדאוג לארבעה דברים:

  • עיצוב לוגו

  • יצירת תדמית חיובית ברשתות חברתיות

  • בניית אתר

  • צילום מקצועי של הנכס

עיצוב לוגו - לפני כניסת הנכס שלכם לשוק הנדל״ן, רצוי שיהיה לו לוגו ייחודי, אשר ייצג אותו באופן הולם וקליט. חברת מיתוג ושיווק נכסים תוכל לעצב עבורכם לוגו, אשר ישקף את מאפייני הנכס ויביא לידי ביטוי את החזון העומד מאחוריו. לאחר שתתנו לחברה מידע מפורט, היא תציע לכם מספר עיצובים לבחירתכם.


יצירת תדמית חיובית ברשתות החברתיות - במאה ה- 21 נהוג לחפש מידע והמלצות ברשתות החברתיות: Facebook, Instagram, Youtube ועוד. חברת מיתוג ושיווק תמליץ עבורכם על הנכס, תעלה שאלות התעניינות לגביו ותפרסם אותו ברשתות החברתיות. ברשתות החברתיות תוכלו גם לשתף בפעילויות המתקיימות בנכס שלכם, חוויות שונות וכד'. הרשתות החברתיות הן דרך יעילה ביותר להיכנס לתודעת הציבור.


בניית אתר אינטרנט - לאחר שלקוחות פוטנציאליים יתוודעו לנכס שלכם ברשתות החברתיות, הם ירצו לדעת ולקרוא עליכם עוד, ולכן חשוב לבנות גם אתר אינטרנט עם תוכן נרחב על הנכס ועליכם.

חברת מיתוג ושיווק נכסים תוכל לבנות לכם אתר, המתאים לקהל היעד, ותדע להשתמש בתוכן הרלוונטי לאתר ולשוק. באתר תוכלו לפרסם המלצות וחוויות שונות, תמונות וסרטונים, אשר מעודדים את התעניינות הלקוחות.


צילום מקצועי של הנכס - "תמונה אחת שווה אלף מילים". תמונות יכולות לספק הבנה ויזואלית של הנכס שלכם ולעודד את ההתעניינות של הלקוח. העלאת תמונות של הנכס לרשתות החברתיות ולאתר הנכס תספק ללקוחות קיימים ופוטנציאליים תוכן חדש וזמין. כאשר יהיו לכם לוגו, תדמית חיובית ברשתות החברתיות, אתר אינטרנט ותמונות של הנכס, תוכלו להתקדם לשלב הבא בבניית אסטרטגיית השיווק של הנכס.

לבניית אסטרטגיית שיווק מותאמת באופן מדויק לנכס שלכם, צרו עימנו קשר.

18 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page