top of page

המדריך לניקיון מבנים מסחריים



ניקיון מבנים מסחריים חיוני לשמירה על הנכסים ועל תכולתם לטווח ארוך.

בכל מבנה מסחרי חשוב לבצע ניקיון יסודי ומקצועי באופן קבוע ותדיר.

מרחב עבודה נקי ונעים מסייע לא רק לבריאותם וליעילותם של העובדים, אלא גם להארכת חיי הציוד שבמרחב, כגון מחשבים, מכונות וכד'.

ישנם ארבעה מוקדים עיקריים בניקיון מבנים מסחריים:


מרחבים משותפים

המרחבים המשותפים: מסדרונות ומעברים, אזור הקבלה, לובי כניסה ומדרגות, הם מרחבים בהם קיימת תנועה רבה של אנשים. יש לשמור על ניקיון הרצפה, בהתאם לסוגה, לטפל בהיווצרות של שלוליות מים ולתקן משטחים שאינם ישרים ועלולים להוות סכנה לעובדים.


שירותים

עבודת הניקיון של השירותים במבנים מסחריים היא תובענית יותר בהשוואה לניקיון המרחבים המשותפים, משום שהיא דורשת ניקיון תכוף יותר, מדי יום, ומשום שהניקיון כולל לא רק את הרצפה, אלא גם את האסלות, הקירות והכלים הסניטריים. חשוב לדאוג שהרצפה בשירותים תהיה תמיד יבשה, כדי לשמור על היגיינה ולמנוע חלילה החלקה. בזמן הניקיון חובה להציב במקום בולט שלט המזהיר שהרצפה רטובה.


חלונות

ניקיון חלונות עלול להיות משימה מורכבת, בעיקר במבנים מסחריים גבוהים. יחד עם זאת מדובר במשימה חיונית והכרחית בניקיון מבנים מסחריים. אור טבעי מסייע להפחתת עלויות השימוש בתאורה, וחלונות נקיים מעניקים למרחב המסחרי מראה נעים ומקצועי יותר.


חימום, מיזוג ואיוורור

שמירה על ניקיון מערכות החימום, המיזוג והאיוורור חשובה ביותר לבריאותם של העובדים וליצירת סביבת עבודה נעימה, מבחינת איכות האוויר והנוחות התרמית. כאשר מערכות אלו נקיות ומטופלות היטב, יש פחות תנועת אבק, נמנעת התרבות חיידקים וכן נמנעת התפתחות של עובש וקימחון.

שכירת שירותיה של חברה מקצועית לניהול ואחזקת נכסים לצורך ניקיון המבנים המסחריים שלכם, תהווה יתרון כפול עבורכם. תוכלו להיות רגועים ושקטים שסביבת העבודה נקייה, נעימה ובטוחה לעובדים, ובמקביל יזוהו תקלות וציוד הדורש תיקון או החלפה, ותקבלו דיווח בזמן אמת.

אם אתם מחפשים אנשי מקצוע, שיטפלו באופן יסודי ומקצועי בניקיון המבנים המסחריים שלכם, צרו עמנו קשר וקבלו עוד מידע על השירותים שאנו מציעים.

40 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page