top of page

מהי, בעצם, חברת תחזוקה?



לפני שאתם מפקידים את הנכס שלכם בידיה של חברת תחזוקה, תרצו בוודאי לדעת, מה תפקידה, מהם תחומי האחריות שלה, ולמה חשוב לשים לב בבחירת חברת התחזוקה. חברת תחזוקה אחראית על ביצוע בדיקות תדירות, עבודות ותיקונים נדרשים במבנה.

תפקידה הוא לדאוג לתקינות ולשימור יסודות המבנה, תשתיותיו והמערכות הפועלות בו.

במסגרת תפקיד זה תדאג חברת תחזוקה מקצועית גם לניקיון מקיף של המבנה, לבטיחותו, לתקינות המעליות, לאבטחה, למערכת כיבוי השריפות ועוד.


ניקיון

חברת התחזוקה דואגת לניקיון המבנה מאלף עד תו. יש לקחת בחשבון מספר דברים:

  • המרחבים המשותפים (מסדרונות, מעברים, רחבת הקבלה, לובי הכניסה, מדרגות וכד') מצריכים מעקב תדיר אחר נקיונם ובטיחותם, משום שמתקיימת בהם תנועה רבה של אנשים במהלך היום.

  • חדרי שירותים - מלאכת הניקיון בחדרי השירותים במבנים מסחריים היא תובענית יותר בהשוואה לניקיון המרחבים המשותפים, משום שהיא דורשת ניקיון תכוף יותר, וכן משום שנוסף על ניקיון הרצפה, יש לדאוג לניקיון האסלות, הקירות והכלים הסנטריים. חשוב להקפיד, שהרצפה בשירותים תהיה תמיד יבשה, כדי לשמור על היגיינה ולמנוע חלילה החלקה.השימוש בחומרי ניקוי חזקים, על מנת לשמור על ההגיינה, מסוכן ודורש ניסיון והכשרה מקצועית בתחום הניקיון.

  • ניקיון חלונות עלול להיות משימה מורכבת, בעיקר במבנים מסחריים גבוהים, אך הוא הכרחי וחיוני - דרך חלונות נקיים נכנס אור השמש למבנה באופן מיטבי, ומעניק לעובדים תחושת ניקיון ואווירה חיובית.

בטיחות ותפעול המעליות

המעליות חיוניות לפעילות היומיומית של המשתמשים במבנה. חברת האחזקה דואגת לתקינות ולבטיחות המעליות ומבצעת בדיקות תקופתיות על מנת לשמר אותן ולהאריך את אורך חייהן.

אבטחה

חברת התחזוקה דואגת לאבטחת המבנה. האבטחה כוללת מצלמות אבטחה גלויות ו/או סמויות, חדר בקרה, אחראי כניסה ויציאה למבנה (שומר), מערכות בקרה חכמות, הכוללות בקרת כניסה לחניון ויציאה ממנו, ועוד.


כיבוי שריפות

חברת התחזוקה מוודאת, שהמבנה יעמוד בתקן הבטיחות מפני שריפות, ודואגת לתקינותם של עמדות כיבוי האש, גלאי העשן וזרנוקי המים.


להלן מספר טיפים, שיעזרו לכם לבחור חברת תחזוקה:

  • בקשו לראות המלצות של לקוחות על חברת התחזוקה.

  • בקרו במבנים בהם החברה מנהלת את התחזוקה והתרשמו מאיכות העבודה שלה

  • בדקו מהם השירותים הכלולים בהצעת המחיר, וודאו שהשירותים שצוינו בכתבה זו כלולים בה.

  • השוו את הצעת המחיר של חברת התחזוקה עם הצעות מחיר של חברות אחרות בתחום.

  • חשוב להשוות בשיטת המארז - חבילת שירותים בהשוואה לאותה חבילת שירותים.

מחפשים חברת תחזוקה מקצועית ואמינה, שתבטיח את התקינות, הניקיון והבטיחות של המבנה שלכם?

צרו איתנו קשר היום.

36 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page