top of page

סביבת עבודה אידיאלית

עד לא מזמן האמינו, כי הגורם היחיד למוטיבציה גבוהה בעבודה הוא שכר גבוה.

בשנים האחרונות גוברת ההכרה בעובדה, שסביבת עבודה נעימה ומיטיבה מעלה את המוטיבציה של העובדים ומשפרת את תפקודם באופן משמעותי.


מהי סביבת עבודה אידיאלית?


בארץ נהוג להשקיע הרבה מאוד בעיצוב ובתכנון הפנים ולפנק את העובדים בפינת קפה, פינת ישיבה נעימה, לובי מפואר וכו'. כל אלה אמנם חשובים, אך ללא תחזוקה שוטפת ומקצועית, כל ההשקעה הזו יורדת לטמיון ובתוך זמן קצר סביבת העבודה נראית מוזנחת ולא נעימה. מומלץ להשקיע בתחזוקת הבניין, כפי שנהוג באירופה, ולא לנסות לחסוך בתחום זה. קל לזהות בניין, שמשקיעים בתחזוקה שלו - הוא נשאר יפה, מטופח ונעים לאורך זמן.

1. נקיון - סביבת עבודה נקייה ואסתטית תעניק לעובד הרגשה טובה ותגרום לו לרצות לשהות בה. כמו כן תתרום סביבה נקייה ליכולת הריכוז של העובד, תשפר את תפקודו ותגדיל את יעילותו.

2. גינון- גינון מטופח ומושקע מוסיף צבע ונועם לסביבת העבודה, מרומם את מצב רוחו של העובד ומעלה חיוך על פניו. אווירה נעימה ומצב רוח מרומם מסייעים לתפקוד טוב ויעיל יותר של העובד.

3. אבטחה ושמירה- מבנה מאובטח, שמוצב בכניסה אליו שומר, משרה על הבאים אליו תחושת ביטחון. תחושת ביטחון זו מאפשרת לעובדים, הנמצאים במבנה מדי יום, להיות רגועים ופנויים נפשית לעבודה ומשפרת את תפקודם.

תחזוקה נכונה של המבנה חשובה ליצירת סביבת עבודה אידיאלית, אשר משפרת את תפקוד העובדים. הרווח הוא כפול. העובדים נהנים משהייה בסביבה נעימה, ובעל העסק נהנה מיעילות העובדים.


חברת ניהול ואחזקה מקצועית תדאג עבורכם לכל הדרוש על מנת ליצור סביבת עבודה אידיאלית עבור העובדים שלכם: ניקיון ברמה הגבוהה ביותר, גינון מטופח ונאה, אבטחה ושמירה 24/7 ברמה הגבוהה ביותר ועוד.

כך תוכלו להיות רגועים, שהפוטנציאל של העובדים שלכם מנוצל במלואו, ולהתפנות לניהול העסק שלכם.


לפרטים על השירותים המקצועיים והאיכותיים שלנו, צרו עימנו קשר.



151 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page