top of page

איכות מול מחיר - ההתלבטות הגדולה



בימינו, כמעט בכל תחום בחיים עומדות בפנינו אפשרויות בחירה מרובות. אחת ההתלבטויות הקשות בבחירת מוצר מסוים כצרכנים היא האם להתפשר על האיכות על מנת להוזיל את המחיר, או להשקיע מבחינת המחיר לטובת האיכות.

בכתבה זו נתייחס להתלבטות זו בבחירה של חברת ניהול ותחזוקה.

כאשר מדובר בבחירה של חברת ניהול ותחזוקה, מומלץ לא להתפשר בשום פנים ואופן על האיכות.

הסיבה לכך נעוצה בחשיבות התחומים, עליהם חברת ניהול ותחזוקה אחראית.


ניקיון - ניקיון המבנה חשוב להגיינת המשתמשים בו ולאווירה השוררת בו, ומעניק למבנה מראה איכותי ובלתי מתפשר.

חברת ניהול ותחזוקה מתאימה את עבודת הניקיון לתכונות המבנה ולאופן השימוש בכל חלק וחלק בו: משרדים, לובי כניסה, מעליות, חדרי שירותים, מטבח, חלונות וכו'. חשוב שהניקיון ייעשה באופן מקצועי, על מנת לשמור על הגיינה ובטיחות גבוהות.


מעליות - ההשקעה בתפעול המעליות ובבטיחותן מונעת תקלות עתידיות ומאריכה את חייהן. חברת ניהול ותחזוקה דואגת שהמעליות יעמדו בתקן הבטיחות, כפי שהחוק מחייב. אבטחה - חשוב לא להתפשר על מערכות האבטחה בבניין, משום שמדובר בשמירה על ביטחון הדיירים. מומלץ להשקיע במערכת, המקליטה, שומרת ומגבה הכל. מערכת כזו תעודד אצל דיירי הבניין התנהגות נאותה ונטילת אחריות אישית, כתוצאה מ"אפקט האח הגדול".

חברת ניהול ותחזוקה איכותית ומקצועית תוכל לספק מערכת אבטחה מקיפה, שתשמור על המבנה שלכם באופן היעיל ביותר. מערכת אבטחה איכותית צריכה לכלול: מצלמות, מערכת אזעקה, חדרי בקרה, שמירה אנושית, בקרה של כניסת ויציאת מבקרים ועוד. אינסטלציה - טיפול מקצועי ומיטבי באינסטלציה יתרום לשימור המבנה לטווח ארוך וימנע הוצאות עתידיות בגין תקלות שניתן היה למנוע.


כיבוי אש - התלקחות אש היא סכנה המאיימת על כל מבנה, וחשוב להיערך לה כראוי. חברת ניהול ותחזוקה דואגת לכל הנושא של כיבוי שריפות: פיזור מטפים ברחבי המבנה בהתאם לתקן, התקנת מערכת כיבוי אש אוטומטית, הצבת זרנוקים והתקנת גלאי עשן במבנה. חשוב לווודא שחברת הניהול לוקחת בחשבון את חוזה שירות השנתי עבור בדיקת מערכות גילוי וכיבוי האש בתוך הצעת המחיר

על מנת לשמור על בטיחות, ניקיון, תקינות ואורך החיים של המבנה, חייבת העבודה של חברת הניהול והתחזוקה להיות מקצועית, איכותית ובלתי מתפשרת.

בבואכם לבחור חברת ניהול חשוב לוודא מספר דברים:

1. ודאו, שחברת הניהול כוללת בחוזה בדיקות שנתיות של המערכות לגילוי וכיבוי אש.

2. ודאו, שאב הבית שהחברה ממנה הוא חשמלאי מוסמך, המחזיק בתעודה תקפה.

3. יש חברות ניהול, המציעות מחיר אטרקטיבי על מנת לזכות במכרז, אך עם כניסתן לעבודה הן גובות תשלום נוסף על כל תקלה בבניין. ודאו, שטיפול בתקלות בבניין כלול בהצעת המחיר.

4. בדקו מהו מספר השעות שחברת הניהול מקציבה לניקיון הבניין ובאיזו תדירות יתבצע הניקיון. לדוגמה, בבניין בן 10,000 מ"ר, בו עובדים שבוע עבודה מלא, יש לנקות לפחות 3 פעמים בשבוע ולהקציב מספיק שעות לניקיון יסודי.


רוצים לשמוע פרטים על איכות השירותים המקצועיים שלנו? התקשרו אלינו עוד היום.

24 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page