top of page

אינסטלציה



בוודאי יצא לכם לא פעם לפתוח בהצלחה סתימה בכיור המטבח, והיה נראה לכם, שאינסטלציה היא עסק די פשוט. אולם, אין להמעיט בערכו של הטיפול בצנרת, מפני שלמעשה מדובר בתחום רחב ומורכב.

מאמר זה יעסוק בעבודות האינסטלציה שיש לבצע בכל מבנה, בדרכי הטיפול בצנרת וכן ייתן לכם מספר טיפים שימושיים בנושא.


מיהו האינסטלטור?

האינסטלטור הוא איש מקצוע, המתמחה בכל מה שקשור לצנרת המים והביוב במבנים. האינסטלטור מציע שירותים מגוונים: הרכבת מערכות צנרת חדשות, איתור תקלות, חידוש צנרת הביוב, טיפול בדודי שמש ושימורם, תיקון מרזבים ועוד. דרכי עבודה כאשר נוצרת בעיה בצנרת המים והביוב, קשה לפעמים לזהות, עד כמה הבעיה חמורה והאם דרוש איש מקצוע לצורך תיקונה.

אם החלטתם להזמין איש מקצוע, חשוב שתדעו, כיצד הוא אמור לעבוד.

בתחילה עליו לבדוק את הצנרת בעזרת הכלים שברשותו. לעיתים יש צורך במכשיר בעל טכנולוגיה חדשנית, המזהה נזילות בקווי המים והביוב. מדובר במצלמה עמידה במים, המחוברת באמצעות כבל למסך. על המסך ניתן לראות ולזהות בקלות כל תקלה בצנרת המים והביוב. טכנולוגיה זו מאפשר עבודה מהירה ומדויקת, אך המכשיר אינו זול, ולכן לא כל אינסטלטור מחזיק בו. חשוב לוודא, שאיש המקצוע, אותו אתם מזמינים, יביא איתו מכשיר כזה.


מה כולל טיפול טוב בצנרת? טיפול מיטבי באינסטלציה כולל גם תחזוקה שוטפת ושימור של כל החלקים במערכת המים והביוב. לקראת החורף והגשמים מומלץ לערוך בדיקות מקיפות להבטחת תקינותו של המרזב. דוד שמש תקין הוא הכרחי לצרכים האישיים של דיירי המבנה. ביצוע בדיקות יסודיות יבטיח את תקינותו של דוד השמש, יאריך את תוחלת חייו וימנע מכם הוצאות מיותרות על תיקונים. חידוש הצנרת יסייע במניעת בעיות ניקוז, בהארכת תוחלת החיים של קווי המים והביוב, באיתור מוקדם של בעיות ובפתרונן לפני שנגרם נזק.


טיפים שימושיים

חשוב לטפל במערכת האינסטלציה ולדאוג לתקינותה באופן תדיר וקבוע, מכיוון שהיא הכרחית לצורכיהם של דיירי המבנה. כמו כן תקלות במערכת זו עלולות לגרום לנזקים חמורים מאוד במבנה, לדוגמה, רטיבות כלואה ברצפה או בתקרה.

עבודות אינסטלציה שונות מצריכות הכשרה, כלים ומיומנות של בעל מקצוע, לדוגמה: הרכבת מערכות צנרת חדשות, בדיקת דודי שמש, בדיקת מרזבים ועוד.

על מנת למנוע תקלות ולצמצם הוצאות, כדאי לאמץ את העצות הבאות:

  • מומלץ להניח רשת סינון על פתחי הניקוז בכיורים ובמקלחת.

  • תחזוקה שוטפת של הכלים הסניטריים תמנע הצטברות של לכלוך, כגון חתיכות אוכל במטבח או שערות במקלחת.

  • אינסטלטורים נוהגים לדרוש תוספת תשלום על איתור דליפות, שלא אותרו על ידי הלקוח. השתדלו לאתר את כל הדליפות הקיימות לפני בואו של איש המקצוע.

  • הימנעו ממצבי חירום בשל הזנחה, וכך תימנעו מהזמנת אינסטלטור מחוץ לשעות העבודה השגרתיות, אשר עלולה לגרום לתוספת במחיר השירות.

מחפשים חוות דעת ושירותי אינסטלציה? צרו איתנו קשר עוד היום ותיהנו משירות מקצועי, אמין ומהיר.

24 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page